Cadoul perfect? Cosmetice Manna!

Zilele trecute am fost plăcut surpinsă de cadoul primit din partea unei prietene dragi! Săpunuri naturale, balsam de buze cu o aromă delicioasă de vanilie și ulei de migdale dulci, toate ambalate elegant.

Știam de ceva vreme de produsele Manna și chiar voiam să le încerc cât mai curând posibil. Nu am așteptat prea mult și le-am testat chiar a doua zi!

Cadoul face parte din gama de pachete-soluție a celor de la Manna, și conține două săpunuri, un balsam de buze și ulei de migdale dulci.

Ce spun cei de la Manna despre pachetul Tentatație dulce:

“Patru bunătăţi parfumate fără chimicale, printre care vei regăsi crema paletei: balsamul de buze cu extract de vanilie, săpunuri cu parfumul unei grădini de portocale şi lapte de capră cremos, şi ulei catifelat de migdale dulci. Setul Tentaţie dulce, reînnoit şi înfrumuseţat, este conceput pentru cei care au optat pentru calea îngrijirii pure, naturale şi fără ulei de palmier a pielii.”

Părerea mea:

img_20161209_103804

Balsamul de buze Vanilla l-am folosit imediat, și pot să spun că m-a cucerit! Are o textură consistentă dar în acelașă timp lejeră, hidratează buzele în profunzime și lasă un parfum delicat. Conține ulei de susan, ceară de albine și extract de vanilie, ingrediente alese cu grijă, menite pentru a hrăni, hidrata să parfuma buzele instantaneu. E musai să-l încercați iarna asta!

img_20161209_103559

Săpunul Dolce Vita îl folosesc pentru întregul corp. Cu spuma bogată obținută, lasă pielea fină și nu ai senzația de piele uscată după utilizare, ce să mai spun de aroma absolut minunată de bergamotă și portocale, te înviorează pe loc! Pentru că are în compoziție zahăr brun, acest săpun este ușor exfoliant, fapt pentru care eu folosesc ulei de măsline sau de cocos după ce ies de la duș, pentru un plus de hidratare. Conține numai bunătăți: Unt saponificat de cocos, Ulei saponificat de măsline, Ulei saponificat de ricin, Apă, Ulei esențial de portocale, Zahăr brun, Ulei esențial de bergamotă, Pudră de cacao.

img_20161209_103458

Săpunul Ghimbir și Lapte de capră îl folosesc pentru curățarea facială. Pentru că are în compoziție miere și lapte de capră, hrănește pielea din belșug cu numeroase vitamine și minerale. Fața mea strălucește după ce folosesc acest săpun! Conține: Ulei saponificat de măsline, Unt saponificat de cocos, Apă, Miere, Lapte praf de capră, Fulgi de ovăz.

img_20161209_130208

Uleiul de migdale dulci lasă tenul neted și pe deplin hidratat, fiind cunoscut pentru efectul emolient pe care îl are. Îl folosesc în fiecare dimineață, după ce îmi curăț fața cu Săpunul Ghimbir și Lapte de capră. Îmi place mult faptul că nu are miros, astfel îi pot personaliza aroma după preferință cu un ulei esențial, favoritul meu fiind cel de lavandă.

Cu siguranță le adaug la favorite nu numai că îți hidratează pielea în profunzime dar parfumul natural și proaspăt al acestor minunății te duce cu gândul la locuri exotice, unde natura e stăpână! Convinsă de calitatea acestor produse, sunt sigură că nu voi rezista mult până nu voi încerca noi bunătăți pentru pielea mea (deja am în coș câteva produse care mi-au făcut cu ochiul). 🙂

Voi ați încercat produsele Manna?

Nu uita, pielea ta merită tot ce e mai bun!

 

Cu drag,

Roxana

 

 

 


One thought on “Cadoul perfect? Cosmetice Manna!

Leave a comment