MADARA COSMETICS | Review

În urmă cu câteva luni am primit în coletul de la MioBio câteva mostre de la Madara, un producător de cosmetice organice din Nordul Europei, Letonia. M-a surprins într-un mod foarte plăcut plicul acela sofisticat cu mostre de la ei, și abia așteptam să testez produsele. Ei bine, după ce am deschis primul pliculeț și am simțit aroma proaspătă de plante, textura aceea fină ca mătasea și senzația de piele hidratată, am știut că voi cumpăra un produs Madara la următoarea comandă pe MioBio. După aproximativ o lună, am primit newsletter de la magazin în care spuneau că vor fi câteva zile de reduceri cu până la 20% și nu am mai ezitat, am plasat comanda cu câteva produse Madara; și bine-am făcut! 💚

IMG_20170501_161750_524

Ce am ales?

Am optat pentru un fluid nuanțator în varianta mini (15 ml) și un set compus din trei produse – care atunci era la promoție – compus dintr-un spray tonifiant în varianta full-size (100ml ), un fluid de zi (10 ml)  și o cremă de față (20 ml), toate din gama Time Miracle, o nouă gamă anti-aging din portofoliul Madara.

  1. Spray tonifiant Cellular Nutrients (100 ml)

Un hidrolat echilibrant de mesteacăn nordic şi molecule de acid hialuronic cu 0% adaos de apă, acest spray reprezintă un complex bio de regenerare celulară cu ingrediente active puternic anti-oxidante și extracte vegetale naturale, stimulând producția de colagen. Conține 7 ingrediente preţioase, şi anume extractele de cătină, trifoi roşu, afine, sânziene, creţişoară, castane şi coada calului. Numai bunătăți, nu credeți? În plus, toate ingredientele vegetale din complexul bio Madara provin din flora nordică şi culturi organice.

Eu îl folosesc atât dimineața, cât și seara, pe tenul curat, înainte de a aplica fluidul și crema. Îmi place foarte mult acest hidrolat datorită ingredientelor din compoziție, iar mirosul său natural, de plante este deosebit.

Este un produs bun, însă nu cred că l-aș mai achiziționa (costă prea mult în comparație cu un hidrolat de trandafiri de exemplu, iar efectele nu sunt extraordinare), m-aș întoarce la apa mea de trandafiri. 🙂

 IMG_20170501_154827_434

  1. Fluid de zi Cellular Repair (10 ml)

Dacă hidrolatul tonifiant nu m-a prea convins, fluidul de zi cu siguranță a făcut-o! Pe bază de lichen, mușchi, ferigă și crețișoară, acest fluid promite o hidratare intensivă și ajută la combaterea primelor semne de riduri și netezirea liniilor fine. Îmi place textura, mirosul fresh și faptul că intră foarte repede în piele, nu lasă senzația de piele încărcată sau urme grase și îmi hidratează tenul pe tot parcursul zilei. Din păcate are doar 10 ml, deci nu va avea o viață prea lungă în rutina mea de îngrijire, iar varianta la 50 ml… nu mă lasă inima să cheltui 158 lei pentru un singur produs. 😀 Dacă voi sunteți dispuse să îl încercați totuși, eu îl recomand cu încredere, este un produs minunat!

  1. Cremă de noapte antirid Total Renewal (20 ml)

Un puternic hidratant antirid cu efecte remarcabile în reducerea influenţelor nocive ale mediului înconjurător asupra tenului.

Crema de noapte se aseamănă foarte mult cu fluidul de zi, diferă doar textura; este ușor mai onctuoasă, mai cremoasă, dar nu lasă nici aceasta senzația de urme grase. Crema are același miros fresh, cu o nuanță alb-verzui, intră repede în piele și hidratează foarte bine. Mă bucur că aceasta este în varianta de 20 ml, astfel mă voi bucura mai mult de beneficiile ei asupra tenului meu. Cumpărată separat, pe site am găsit-o doar la varianta de 50 ml (da, prețul este destul de exorbitant). Nu cred că mi-aș achiziționa-o la acest preț, poate dacă prind vreo ofertă, cum s-a întamplat și acum. 🙂

  1. Fluid nuanțator Sun Flower Golden Beige (15 ml)

Primul lucru pe care îl remarci la acest fluid este mirosul! Când l-am încercat prima dată, am avut senzația că mi-am băgat capul într-un sac cu semințe de floarea soarelui, atât de tare emană mirosul acestor semințe. Motivul este, bineînțeles, uleiul de semințe de floarea soarelui din compoziție. Pe mine nu mă deranjează, ba chiar îmi place, este o aromă absolut naturală, muuult mai bine decât acele parfumuri sintetice, pline cu chimicale. Nuanța însă este destul de închisă pentru tenul meu din momentul acesta, dacă aș fi fost în magazin și îl testam, probabil că l-aș fi ales pe cel de nuanță mai deschisă, Moon Flower Rose Beige, însă fiind cu gândul la mare, am zis că în vara aceasta cu siguranță voi merge la plajă și voi căpăta un bronz frumos. Așadar m-am pricopsit cu fluidul Golden și nu-mi râmâne decât să merg la plajă!

Cu toate că nuanța este mai închisă decât aș fi vrut, după ce îl întind bine-bine, am impresia că se uniformizează cu nuanța tenului meu, parcă s-ar “metamorfoza”. Cert este că are o textură foarte lejeră, se întinde bine pe piele și nu încarcă porii, lăsându-mi tenul să respire. Îmi place mult-mult! Și bineînțeles, ingredientele din compoziție m-au cucerit: extract de măceș (foarte bogat în vitamina C), gălbenele, mușețel și pătlagină. Sunt ferm convinsă că acesta îl voi achiziționa în varianta full-size pe viitor.

IMG_20170501_161052_273

IMG_20170501_155015_189

În concluzie, cosmeticele Madara îmi plac mult de tot, le-aș include în rutina mea de zi cu zi; sunt foarte calitative, atât ingredientele din compoziție, cât și ambalajul. Nu provoacă iritații sau alte efecte negative, my skin simply loves them! Dacă sunteți tentate să le încercați, eu vi le recomand cu toată căldura. 🙂

IMG_20170501_155022_060

Voi ați încercat vreun produs Madara?

IMG_20170501_155025_854

Nu uita, pielea ta merită tot ce e mai bun!

Cu drag,

Roxana

Leave a Reply

