Cum folosesc uleiul de cocos?

Ziua mea începe cu uleiul de cocos, și se încheie tot cu acest ulei! De când am descoperit uleiul de cocos, am ajuns să-l folosesc zilnic, atât intern, cât și extern.

În fiecare dimineață înainte de micul dejun, iau 2 – 3 lingurițe pe ulei. Nu numai că este delicios, dar are și beneficii multiple asupra organismului. Cu o concentrație ridicată de acizi grași saturați, aceștia se asimilează rapid în organismul nostru și se transformă în energie, motiv pentru care uleiul de cocos este recomandat și persoanelor care vor să piardă din greutate. Este bogat în vitaminele A, C, E, K, Fier și Calciu, astfel ajută digestia și reglează metabolismul, scade colesterolul și stimulează sistemul imunitar. O mulțime de beneficii oferite organismului nostru, nu credeți?

Dar partea cea mai interesantă abia acum urmează!

img_20170203_175920_746

Cum folosesc uleiul de cocos pentru ritualul zilnic de frumusețe?

  1. Pentru păr.

O dată pe săptămână, aplic 3 – 4 linguri de ulei într-un bol, adaug câteva picături de ulei esențial de rozmarin și aplic această mască 100% naturală pe toată lungimea părului. Aștept să acționeze cel puțin o oră (ideal ar fi însă să las masca peste noapte) după care spăl părul cu șamponul obișnuit. Trebuie să specific că această mască a înlocuit cu succes balsamul de păr din comerț. Părul meu a devenit muuult mai rezistent și mai strălucitor, am uitat ce înseamnă vârfuri despicate.

  1. Pentru față și igiena orala.

Niciun demachiant nu curăță și îndepărtează mai bine machiajul ca uleiul de cocos! Personal, nu mi-am procurat de cel puțin doi ani un demachiant clasic din magazine, atât timp cât uleiul meu favorit este la-ndemână, nu am nevoie de nimic altceva. În plus, acest ulei îmblânzește urmele lăsate de oboseala din jurul ochilor și netezește tenul.

Este grozav și ca balsam de buze! Folosesc ulei de cocos ori de câte ori nu am la îndemână balsamul de buze obișnuit.

Uleiul de cocos este idel pentru o rețetă de pastă de dinți homemade și naturală. Nu ai nevoie decât de ulei de cocos, bicarbonat de sodiu și câteva picături de ulei esențial. Eu folosesc această pastă cel puțin o dată pe săptămână.

  1. Pentru corp.

Dacă vrei să-ți înlocuiești deodorantul obișnuit cu unul natural, creat chiar de tine, soluția este chiar la tine-n bucătărie! Nu ai nevoie decât de trei ingrediente: ulei de cocos, bicarbonat de sodiu și amidon de porumb; opțional se poate adăuga ulei esențial (eu prefer cel de salvie sau de lavandă). Să nu te aștepți la minuni însă, acest deodorant natural nu este la fel de eficient precum cele din comerț, va fi nevoie de timp pentru ca organismul tău să se adapteze cu aceste ingrediente.

Uleiul de cocos este ingredientul de bază din rețetele mele pentru unturile de corp homemade. Împreună cu untul de shea și cel de cacao obțin untul de corp perfect. Hidratează pielea în profunzime, o lasă netedă, catifelată, plus ai o mulțime de beneficii în urma aplicării acestui unt de corp natural. Este eficient împotriva vergeturilor și celulitei, vindecă cicatricile lăsate de rănile superficiale și lasă o aromă minunată pe piele. Folosesc acest unt natural imediat după duș, când pielea este ușor umedă, pentru a se absorbi mai rapid.

Zațul de la cafea împreună cu uleiul de cocos fac echipă bună. Când vreau să-mi exfoliez pielea, adaug o lingură de zaț la 3 – 4 linguri de ulei de cocos și obțin exfoliantul perfect pentru corp. Acest exfoliant este foarte eficient; luptă împotriva celulitei și lasă pielea deosebit de fină la atingere.

Ce poate fi mai potrivit decât uleiul de cocos când vine vorba de îndepărtarea părului nedorit? Loțiunea mea pentru ras favorită se numește “Ulei de cocos”. În plus, îmi hidratez pielea în același timp. Un produs 2 în 1, nu-i așa? 🙂

Cred cu desăvârșire că uleiul de cocos este o minune oferită de la Mama Natură.

img_20170203_180456_282

img_20170203_181231_330

De unde-mi achiziționez uleiul de cocos?

Am încercat de la diferiți producători, însă cel mai mult mi-a plăcut cel de la Maya Gold. Apelez de fiecare dată la magazinul meu favorit pentru a-mi reface stocul de ulei de cocos, magazinul online vegis.ro – Recomand cu mare drag acest produs cu adevărat indispensabil!

Atunci când vrei să-ți achiziționezi ulei de cocos, alege-l pe cel extravirgin și presat la rece!

img_20170203_180631_620

Nu uita, pielea ta merită tot ce e mai bun!

Cu drag,

Roxana

Leave a Reply

